Ugrás a fő tartalomra

Mi motiválhat?

Sziasztok!

Régen jártam erre, de ma úgy gondoltam lenne miről írnom.

Ez pedig a motiváció. A múltkori írásban is arról beszéltem, de ezt most más értelemben szeretném kifejteni.

Ki és mi motiválhat egy embert bármire? Arra például, hogy elkezdjen mozogni, vagy egy új munkát keressen, vagy legyen az bármi, amihez kell a motiváció, hogy elérd a kitűzött célod.

Nekem az elején nem volt még motivációm,csak annyit szerettem volna elérni, hogy tudjak fogyni.
Igazából már ez is az, de akkor nem láttam még annak.

Ahogy jöttek az eredmények, úgy nőtt bennem a motiváció, hogy jobb és jobb legyek.

Ott voltak,vannak a futótársak, akik ha csak keveset is futottam, de mindig bíztattak, hogy lesz majd jobb is.

Egy idő után elkezdett motiválni, hogy csinosabb ruhákat tudok venni, tetszik, amit a tükörben látok.

Bárkihez is jártam edzésre, mindenhol csak a pozitív visszajelzést kaptam, ami hatalmas erőt adott a folytatáshoz.

Ezekből építkezem a mai napig.

Amikor ma elindultam biciklizni és tudtam, hogy mennyit akarok tekerni, a legjobbkor jött egy triatlonos, aki épp futott.

Annyit mondott, hogy szia te szorgalmas, megdícsérte a bicómat, odakiabált egy hajrát és ment is tovább.

Már ez egy hatalmas segítség volt ahhoz, hogy letekerjem ezt a 65,43 km-t.

Amikor a feléhez értem felhívtam a Petit és boldogan újságoltam neki, hogy a fele már megvan.

Miután letettem és ránéztem az órámra, akkor tudatosult bennem, hogy még 32 km hátra van.

Arra gondoltam, hogy mikor a Horváth Peti futotta ezt a távot, ő valószínű ilyennel nem foglakozott, hanem ment tovább.

Így tettem én is. Az utolsó pár kilóméter nehezebben ment, de akkor is arra gondoltam, hogy neki tuti nehezebb volt futva.

Ez is motivált végig. Nehogymár nem tudom megcsinálni. Megcsináltam. Távot most nem szándékozom emelni, inkább tennék bele kissebb emelkedőket.

Viszont vannak olyan motivációk, amik egyszer vannak, egyszer pedig nincsenek.

Amikor ott vannak, az jó, mert segít, bíztat, viszont mikor már nincs bármi okból is, nagyon tud hiányozni.

Valahogyan pótolni kell azt, hogy tovább tudd csinálni, amit elkezdtél.
Ilyenkor jó, hogy vannak a barátok, futótársak, a csajok, akik húznak tovább.

A lényeg az, hogy motivációk nélkül szinte lehetetlen bármit is elérni.
Olyan céltalannak tűnik minden, csak mész, de nem tudod hova.

Remélem sokáig megmaradnak nekem azok az emberek, akik mindig itt vannak mellettem és segítenek, motiválnak.

Innen is hálás köszönet nekik!








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kezdetek (az első évem)

Sziasztok! 2018. április 22. Ezen a vasárnapon kerestem meg Pátkai Attilát, a Szombathelyi Futóklub most már Szombathelyi Futóklub Szabadidősport Egyesület elnökét. Segítségét kértem, mivel elértem egy olyan súlyt, amit még soha  és úgy éreztem egyedül nem fog menni ennek a leadása. Ez a súly akkor 141 kg volt. Most már nyugodtan leírom, de akkor rajtam kívül ezt két ember tudta. A férjem és az urológusom, aki műtött. Ő is csak azért, hogy tudja mennyi altatót kell adnia. Láttam Attila posztjait, hogy együtt futnak egy vidám társasággal és az én életemből pont ez hiányzott. A társaság. A munkán és az itthoni teendőkön kívül nem mozdultunk ki sehova. Attila egyszerre felajánlotta segítségét és mondta, hogy kedden várnak a pályán. Menjek nyugodtan, majd a Major Feri foglakozik velem. Gondoltam, kimegyek, akárki is legyen az  a Major Feri. Azért a Facebookon megnéztem, mégis tudjam kivel állok szemben. 2018.04.24 -én, ahogy megbeszéltük,18:00 órára a Sugár úti pályához

Sportolni, mint anya és feleség

Sziasztok! Ma arról szeretnék írni, hogy hogyan lehet összeegyeztetni a sok edzést, versenyt, közös futásokat azzal, hogy dolgozó anya és feleség vagyok. Nehezen, nagyon nehezen, de meg lehet oldani! Kaptam burkolt megjegyzéseket arra, hogy ennyi edzés mellett, hogy lehet ellátni egy családot, követni, hogy mi történik az iskolában, meg ugyebár van egy férjed is. Suliprogramok egy hónapra előre be voltak írva az irodai naptárba, azt minden nap láttam, figyeltem mikor hova kell menni, mit kell vinni. Minden héten eljutottunk lovagolni, soha nem kellett egy alkalmat sem kihagyni anya edzése miatt. Igaz 6 év után először a Peti ment el szülőire, mert én a spinninget választottam, de remélem ez nem számít halálos bűnnek. Napi 70 km-t autózom én is a munkahelyemre, mint sokan mások itt a futóklubban. Amikor elkezdtem az egészet, nem is gondoltam ilyenre, mert hetente kimegyek a pályára 1 órára, az teljesen normális dolog. Ennyi szabadidő és énidő szerintem minden anyának jár,

Mit egyek, ha fogyni is akarok!

Sziasztok! Ma a kedvenc témámat boncolgatom egy kicsikét. Mi is lehetne más, mint a táplálkozás. Akik eddig érdeklődtek nálam vagy megkerestek a fogyásom miatt, szinte mindenki azzal a kérdéssel kezdte, hogy diétázom-e vagy "csak" futok. Mindenkinek elmondtam, hogy diéta nélkül mit sem érne az egész. Hiába futok, ha ugyanúgy eszem, mint előtte. Ilyenkor a következő kérdés az, hogy akkor nem is eszel kenyeret? Erre azt szoktam mondani, hogy fehér kenyeret nem, ha mégis kenyér, akkor valamilyen barna, magos cuccot szoktam enni, de a fél kiló szeletelt kitart több, mint egy hétig, mert csak reggelire szoktam enni. Mikor elkezdtem futni és diétázni rengeteg segítséget kaptam Feritől, Attilától és a többi futótól is. Sokszor átküldte nekem a vacsiját, ebédjét, elmondta mit nem kellene, miből kevesebbet és mi legyen az, amit előtérbe kellene helyeznem. Elhagytuk a cukros üccsiket, csokit, lisztes, cukros ételeket. Helyette jött a hal, csirke, saláta, ha c